SLADOLED IN PROTEINSKI KRUH

Danes vam dam dva nasveta: kako naredimo veganski sladoled brez sladoledne mašine,  in kako spečemo proteinski kruh.


Za sladoled vzamemo eden ali dva pol litrska sojina deserta, sadje po želji in pa kakšno sojino smetano. To troje najprej zmiksamo, da dobimo dokaj tekočo zmes. Če je sladoled premalo sladek, dodamo enega od sladov (pšenični ali rižev). Po želji dodamo še cimet, vaniljo v prahu in mogoče kardamom. Premešamo, pretresemo v plastično posodo in damo v zmrzovalnik. Vsako uro vzamemo ven in dobro premešamo, najbolje z vilico, da razbijemo velike kristale. Izdelava traja kakšnih osem ur. Jemo, ko sladoled še ni popolnoma trd. Če nam ne uspe pojesti vsega, pa ga vzamemo iz zmrzovalnika kakšnih 20 minut prej, da se rahlo odtali. Njami.



Proteinski kruh spečemo s pirino in konopljino moko. Konopljina moka namreč sama ne vzhaja, pa tudi malce grenka je. Moka je vsestransko dobra, vsebuje namreč ogromno proteinov - v petdesetih gramih moke je malce več kot 15 g proteinov. Ima tudi ogromno železa, vitamina E, magnezija.


Konopljine moke dodamo od 20 do 50 % in kruh spečemo ravno tako, kot če bi pekli normalnega, pšeničnega. Za prvič raje malce manj, ker je konoplja precej grenka in se je moramo malce navaditi. Vedeti moramo tudi to, da bo kruh manj vzhajal, ker konopljina moka nima glutena.Torej vzamemo normalen recept za kruh, del moke zamenjamo s konopljino, pri izdelavi dodamo malce več vode kot ponavadi oziroma po občutku in normalno spečemo kruh. 

 

P8250062.JPG